18:27

fiskade med familjen i våras:



söt familjekärlek till fiskarna ?

ANYWAY
hehe, nu har jag och darling varit ute och åkte
rollerblades. asså jag kanske inte va så glamorös
men det tog iaf i bena och rumpan - de kändes &
det är väl mest det jag strävar efter.

nu sitter jag och kikar efter zumbakurs,
skulle vilja prova på men vet riktigt inte vart, alltså
vilken typ dansskola eller fitnesscentrum man ska gå till.
någon som vet vart det finns, någon som har provat?

dåligt att man hittar träningslusten efter sommaren bara,
jag menar ingen som ser mina magrutor nu , hehe nerå.
nu ska jag hoppa in i duschen och sen såg jag att det var
paradise hotel idag så man kanske ska kolla på pattliserna
och hunkarna som gör bort sig ;>     aho ciao!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ackes dansskola har zumba, har aldirg provat men hon som undervisar är toppen! (har henne i en annan kurs)

2010-10-11 @ 23:46:56
Postat av: sophia

men kan man bara prova på där då? ;o tänk om de inte är någe skoj liksom ;;

2010-10-12 @ 07:12:02
Postat av: Anonym

zenzen i både sandviken och gävle!

2010-10-13 @ 19:04:11
Postat av: Anonym

zenzen i både sandviken och gävle!

2010-10-13 @ 19:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0