13:13

nu har jag planerat hela mitt höstlov,
jag ska jobba matte ja; funktioner, kordinationer osv.
fyfan va härligt va?
      
shite vad emo man är, jävla klagande - iknow

jag känner att det är nog igentligen inte värt att leva.
jag har igentligen inget att leva för.
vad är meningen med livet, det finns ju olika filosofier för de.
humanisterna; du väljer själv vad menigen med livet är.
vad du vill göra med dit liv osv.
dom kristna; dom lever för ett liv efter döden.
alltså för att komma till himmlen för att finna lyckan.

så ja, jag ska nog gå ut kyrkan och bara välja själv
vad meningen med mitt liv är.

så jag kommer alltså ändå bli en ängel:


brb, företagsekonomi med kungen ellen . vi är kungkungkung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0