17:59

precis kommit hem från storstaden Gävle.
det blev java ist, det va fullt på mingel men lika mys för det.
sen va vi även en kortis på stan, jag köpte solpuder &
min bf lämnade in ett snö-armand som hade gått sönder.
´
hur gick det med inge socker den här veckan (a)


jossan sitter faktiskt inte och läser tidnigen på kortet,
utan i fritidsresor. hon och niclas ska åka till turiket - analya isommar,
och det finns planer på att jag kanske följer med!
jag och pappa ska diskuter hehe. HOPPAS PÅ DET.

tack josefine för en mysig fika - du är den bästa
BYEEE

Kommentarer
Postat av: Josefine

Love u Piiiipiiiii!

2010-05-11 @ 18:46:48
URL: http://gnilde.blogg.se/
Postat av: Widing

Var fikat gått? :)

2010-05-11 @ 19:57:10
Postat av: sophia

ja fickat har gått

2010-05-11 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0