svåra grejer

vi har pratat om individuella val till 2:an, jättesvårt!
fast har två veckor på mig att läsa igenom all skit &
besluta mig för vilka kurser det blir om jag ska ta det jag tror
jag har mest nytta för eller vad jag tkr kommer bli roligt.


påpeka att det är gymt härligt väder i dag!  det gillar vi ;;
 
amen iaf så är svenska snart slut sen är det engelska.
men sen efter kommer jimmy och hämtar mig och pullan,
så ska vi möta kristoffer(ser inte fram emot det, hörde att han sluta röka idag)
men iaf så ska vi gymma sen får vi se om jag stannar i sandviken,
har ju ingen handduk men mig så jag måste ju förfan hem,
orka åka till den där personen svettig (?)   HEHE
men salong suckerfuckernuckjejdllll  !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0