söndag

sitter ochäter bulle &mjölk, lyssnar på melissaHorn-
henrik har precis åkt och jag ärhelt ensam hemma.

gårdagen var helt okej, middagen var god & det var
trevligt, sen liradevi en vända kort och jag förlorasåklart..

senare traskade vi ner till stoffe som hade 20års fest men
det hände en sak så jag palla inte vara kvar där, plus att
jag tyckte de inte var så jätteroligt.
men jag och h gick hem och där träffa vi pappa och min farbror
och dom skulle till puben så risigtnog följde vi med dom,
där träffade vi tessan och dansa natten ut sen blev hemgång.
(kameran följde inte medöver kvällen)

och emma är påslutspel i handboll, tror matchen är avgjort
nu så ska ringa och kolla om dom vann skiten.
även så fyller hon år & hon är även skit sur på mig, men de va
en annan historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0