lastday

godmorgon du vilde!  sitter här med mitt kaffe och
lyssnar musik medans pappa springer runt och städar.
idag är det sista dagen på det här härliga lovet ,
har faktiskt varit mitt bästa sportlov någonsin tror jag.
(+ denise, festerna, gymmet, dendärpersonen, filmmys osv.♥)
så jag tänkte kö en liten sammanfattning med bilder från lovet:
   
   
nu ska jag snart ta och ringa denise och
kolla när vi ska gymma, om vi ska gymma ..
sen får vi la se om jag ska stanna i sandviken efter jag gymmat och
umgås lite med dendärpersonen, fan va gay jag är som säger sådär -
men man kan ju inte lägga ut alla kort på bordet jämt.
ska bara säga:  I♥coffie            -  tack för mig sålänge, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0