konstigt

det är helt sjukt igentligen att man lever ihop med
sin familj men man känner dom knappt, elr jaaa
jag känner seriöst inte min pappa på riktigt, vi pratar aldrig(på riktigt)
vi pratar bara om praktiska saker och så har det varit
sen jag flyttade till mamma i sommras och forfarande
nu när flyttat hit igen är det samma sak! de gör mig galen.
saknar mamma , kunna prata på riktigt.


men iaf, här har ni veckans pudding; she is fucking hot uknow
and she is my fucking gooodfriend.  puss på henne
 

Kommentarer
Postat av: Denise Grundström

HAHA darling ! :D you are my best friend, är i gävle nu över helgen så du vet :) LOVE YOU HONEY <3

2010-03-19 @ 21:10:53
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0