kl är snart 11

sitter och lyssnar på lite sneke boogie med pappa,
min pappa är lite av en snuskgubbe för låten handlar om
att hans tjej bor så lång bort så att han får onanera som en tok typ.
haha , men nu glömmer vi det.
    - har lästa min bok: den sög
    - har ätit paj: den brukar vara godare.
    - har målat naglarna: dom blev jätte dåliga.
    - har försökt fått tag på någon som vet när vi börjar: ingen svarar.
men inte är jag bitter för det ..

men iaf, jag skrattar fan åt dig. ofta inte jag förstår att du bara är avis
och ledsen, troru jag värkligen skulle typ känna mig ner tryckt.
liksom okej att jag känner lite synd om dig och blir ledsen för att du
mår skit, men aldrig att jag går på sånt dära bullshite!   växupp.

MEN BÖRJADE VISST 10 IMORGON ENLIGT MR ADAM LARSSON ,
SÅ GODNATT PÅ ER FOFAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0