javisst

blev utgång i går ändå, med linnea x2.
var helt okej, dock åkte inte kameran fram så mkt.
 
linnea hade varit på hår-&sminkvisning så hon va lite flasch i går.
grymt cool sminkning om ni frågar mig:

men efter att ha varit crazy med dom så åkte jag till han i sanviken för han
& hans kompis jonas satt och pimpla öl så jag åkte dit.
  HAHAH, stax efter 4 gick jag och han och lag oss med jonas
ringde evelina och försökte övertala henne att komma till oss,
det va det sista som hände innan ögonen slog igen.
men wuuut, när jag vaknar vem sitter nere i vardagsrummet
om inte evelina haha!   stördajävel

alltså de här är jonas, och vetni att han är jättejäääätte lik jens minuer.
det kanske inte syns men jag lovar, en jens med brillor typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0