hjulet snurrar med hamstern är död

jag hade helt glömt bort! men mamma kom över med cigg till mig
så hitta hon en kasse i hallen och frågade vad de va för jacka.
för jag köpte nämligen en ny skinnjacka i går:
 
jag har ju redan en svart skinnjacka men jag tänkte att i sommar vill man
ju ha lite variation! ett impuls köp som jag känner mig positiv till.
                                          ♣
men igentligen skulle jag till tandläkaren nu vid 4 men min tandläkare
hade blivit sjuk så jag fick en ny tid.
så nu sitter jag här med mitt kaffe och filosorerar om livet elr
snarare vad jag ska hitta på idag. Det ända jag vet är att ikväll efter
emmas träning så kommer tessan hitt för vi ska ha mysmiddag med henne!
men det är inte fören klockan8 så jag har ju en liten lucka nu va?

 ♣  har iaf tagit reda på disken,tvätten och så håller jag på och fixar "lunch"
till emma som hon måste ha innan träningen. jag vet att mitt liv inte låter
så roligt med matlagning osv, men så är det när man bor själv hela veckorna.
men jag lovar, det har sina positiva sidor de med.
nu ska jag ta tag i dagen, men jag har inte lust att göra
elr hitta på något om jag är ärlig, så vi får se..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0