hemmakväll

jag & emma drog till hemma kväll & hyrde film:
"Prinsessan, allt för min syster & sommaren med göran" och
en dillchips(äter dock inte chips) and ofc lite candy.
blev två humorsfilmer för jag är lite depremerad men det kommer
jag berätta i morgon, alltså varför jag är det!
sen även en snyft film så jag kan få ut lite sorg heheheh, emo.
 
 
nu ska vi två puddingar lägga oss och rå mysa hela kvällen/natten &
prata en massa skit och bara få vara riktigt flottig änd rajsig-riskorn.
    (mp)     puss

Kommentarer
Postat av: emma pihlajainen

" jag äter inte chips" elr vafan det nu stod. Vem vare som frågade mig : kan intedu fråga pappa om vi kan få köpa chips, jag vill inte värka tjock! - det kan ju inte vart du iaf eftersom du inte äter chips!

2010-03-21 @ 18:42:43
Postat av: sophia

ahyhaha, jagvet . men jag btrukar ju aldrig äta chips? :O

2010-03-21 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0