fyra

precis kommit hem, slagit på en tvätt- & diskmaskin,'
har slått mig ner med en kaffe för att peppa mig för städning.

livets framtidsplaner? hm, jag har liksom ångest av saker som:
"ska jag ha mjölk i kaffet elr inte" , "ska jag ha den elr den tröjan"
det är väl ändå såna grejer jag ska behöva få ta beslut om.
måste jag nu bestäma vad jag ska arbeta med om 10år,
jag måste ju typ bestäma vem jag ska gifta mig med ungefär.
jag orkar inte! jag vill ta dagen som den kommer - leva i nuet.

nu ska jag städa & laga mat - nice life noooot.  puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haru löshår eller? tänkte eftersom löshåret är mörkare? kanske bara berodde på kameran.. :D

2010-03-25 @ 12:18:56
Postat av: Anonym

m de har jag men mitt hår börjar bli ljusare nu, men lite beror faktiskt på kameran :)

2010-03-25 @ 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0