;)

som sagt, jag säger ingeting så har jag ingeting sagt.
glömde fitt spanskaböckerna i skolan - men vad fan!
idag fick nöjet gå före skolan, jag går ändå på moln nu.

bjuder på en bild på min älskling från turen på stan idag:

handboll:och just, hans mamma spelar i sandviken och jag prata med henne
idag och hon tkt jag skulle börja lira med dom, och jag kände mig
faktiskt sugen på det helt ärligt (sandviken är sämre än fba, därför
det kändes som att man kanske skulle kunna vara med utan att suga)
men godnatt people, ses imorgon.


Kommentarer
Postat av: Denise Grundström

haha snygg bild ;>

2010-03-10 @ 07:17:01
URL: http://deniseg.blogg.se/
Postat av: sophia

du är alltid snygg min käravän

2010-03-10 @ 10:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0