bajtarn

nu när jag sitter vid gammladatorn kollar man
självklart på alla "gammla" kort. så jag tänkte bajta
från marias blogg coh lägga upp typ lite oldpict på mig.
man ändrar ju sitt utseende lite iaf, fast inte så dramatiskt.

 
typ sen 8:an, då va jag svart hårig & lite större.

sen har man ju haft typ gult hår och försökt gått ner lite i vikt.

sen blev de till med mörkt hår tack&lov- lite längre med ;;
 
sen blir det ju alltid solblekt. andra bilden är några månader efter.
sexigt att överhåret typ är blont och under är de brunt , hmm
 
mellan dom är bilderna är det typ bara ett halv år; fast fan va liten
jag såg ut att vara. de är sen tp 8-9an så de är inte så längesen.

i sommras, sr typ lika ut förutom håret - MSÅTE FAN GÖRA NÅTT
MED MITT UTSEENDE , jag har boringlook nu ju vad ska man hitta på för tok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0