23:27

det är inte lätt när det är svårt, men det är svårare
när man inte ens vet vad de är man ska plugga på?
dessutom har mina fyra koppar kaffe börjat gjort mig helt
fuckt i huvudet - så jag kanske lägger ner halvvägs.
men lite mitt eget fel är det som sätter mig ganska sent
på kvällen dag före och tänker börja plugga.

men det känns som att jag prioriterar andra saker just nu
i mitt liv än skolan, även fast det är fel - men jag är skoltrött.
länktar tills nästa schema börjar(nästa vecka) orkar inte ens prata skola!

men ska nog lägga ner med de här och göra mig klar för sängen.
imorgon blir det hårdag i skolan sen träning
& kanske vara med bby - men får se om jag orkar, om jag ens orkar 
ta mig till gymmet....     JA PUSSFAN! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0