22:05

ursh, jag börjar känna mig allt mer hängig.
näsan blir allt mer täppt och ögonen allt groggigare,
ofta man vill bli sjuk nu när det blir lov?   fyfarao.

iaf har jag och emma kollat på en film & masserat
varandra - riktigt myspys ; det behövdes nu.

men hallå?!  ser ni vad bruuun emma är, hon solar inte ens
solarium men ändå har hon typ färgen kvar. jävla lyx vissa har!

orkar inte skolan imorgon, jag vill bara lägga mig i H:s säng
och mysa hela låånga dagen och inte bry mig om något.
men det går ju inte för alls liv rullar runt omkring, jag kan inte
bara stoppa mitt eget.  ibland önskade man att man hade en
fjärrkontroll där man kunde, spola tbx - fram , stoppa osv.
men hur skulle världen se ut då?
allt som man inte vill - gör ju även också en till den personen man är.

men nu ska jag fördriva tiden så att de blir lov snart.
kyssmää

Kommentarer
Postat av: K I T T Y ♥

sv: På Monki - 80 kr! :D

2010-03-30 @ 22:36:14
URL: http://kittyland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska vi skita iskolan imorn då snygging?;D

2010-03-30 @ 23:01:16
URL: http://jjellen.blogg.se/
Postat av: sophia

jag är ju sjuk så jag "sket" i skolan :)

2010-03-31 @ 10:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0