21:49

va nyss ute på en liten night walk, riktigt skönt faktiskt
dock har det ju kommit snö idag och det är ett minus!
va och hämta mina grejer hos min bror och samtala lite.

sen gick jag upp till hallen för conne sa att jag skulle hämta min kamera
där kl9, men det hade blivit ett litet missförstånd för det var
imorgon hon menade, jag är så smart ibland.
men conne frågade mig om jag skulle vara med och lira fotboll i morgon
med forsbacka - men det känns som att jag vill utnyttja mitt gymkort
eftersom det går ut om någon vecka ..

jamen nu ska jag snart slänga mig ner i sängen med filmen:
sommarn med göran & somna med ett leende på läpparna.
tack för ännu en vecka på jorden - farväl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0