21:44

pihlajainen klappar sig på axeln och ska sätta igång
med pluggandet, hinner öpnna första dokumentet ser liknande
ord som: "likviditetsbudget" , "ingående likvida medel"
sophia blinkar till med ögonen, nyper sig på tutten och slår igen
dokumentet och hoppas på en bättre lycka nästa gång.

tror jag har hamnat i någon slagt kladdkaka psyrkos,
jag har fan gjort 4 kladdkakor på a, 4 dagar?
och om man har gjort kladdkaka äter man ju givet också.
men hur gott är det inte då, kladdig choklad kladdigkaka med grädde!
mums - men ska slänga mig i sängen nu puss


Kommentarer
Postat av: Denise Grundström

Gym idag darling ? :)

Jag gymmade två gånger igår ! haha.

2010-03-15 @ 09:57:56
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0