20:52

efter att ha tagit några koppar kaffe och varit till turkkiosken
men silverman kom jag hem med en jävla energi!
först ställde jag mig och lagade mat till min utbrända pappa &
sjuka syster, sen strosa jag runt och plockade undan i huset.
pappa säger: "går du på något eller?! du äter ju inget, hur orkar du"
sophia: "jadu, det är det bara jag som vet(hehe)"

sedan tänkte jag sätta mig och chilla vid datorn lite men så började
det krypa rastlöshet igenom hela kroppen så wutufuck; baka kladdkaka!
och det gjorde jag också, med omsorg!
 

resultatet på dom tvåkladdkakorna blev bra enligt min syster,
ska kolla om det stämmer efter jag har tagit en dusch. 
  tjarå flachesladies!

Kommentarer
Postat av: Anonym

får du en kladdkaka som blir kladdig ? isf hur gör du haha mina blir aaldrig kladdiga bara torra äckliga jävlar :P fin blogg förresten :))

2010-03-12 @ 00:45:51
Postat av: sophia

tack:) jadu, det var faktiskt första gången jag gjorde kladdkaka heltsjälv, men jag tog ett respt från den här hemsidan: http://kladdkakerecept.blogspot.com/2008/11/kladdig-kladdkaka.html och sen lär man hålla kolla på den lite för den kan bli klar tidigare . lycka till!

2010-03-12 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0