20:49

det blev till att beställa mat idag, hade beslutsångesta
som fan ¨bara för att jag inte visste vad jag skulle ta.
men det blev till att flotta kebabtallrik.
 helt sjukt att jag kan få beslutsångest av sånt dära,
liksom vad gör det om  jag tar en pizza som jag inte tkr om?
ibalnd undrar jag om jag har nå fel..

har ni tänkt på att i alla dagens inlägg har jag suttit
och ätit något under tiden, hehe.
nu äter jag chokladruta somtessan har bakat,
men när jag är bakis flottar jag som en gris.
 
jamen nu ska jag ta en cirre och sen kolla andra
filmen så måste man väl sova efter det eftersom
det är såndär äckelskola imorgon, tur att de är lov sen!
  godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0