19:58

jag bestämde mig för att ladda hem; dear john,
så medans den laddades hem tog jag mig en dusch och
försökte klämma ner något i magen.
sedan när jag tänkte kolla om filmen var klar, neeeeemen
då har typ datorn blivit virusknullad - typ RIP min dator.

så jag gick hem till mamma, rökte sönder &
klunka sockerdricka. sen lånade jag filmer och åkte hem.
så nu blir det film. baby är också sjuk, 40 graders feber.
själv hadde man bara 38,6 sist man kolla.

 blir nog inte så mkt mer bloggeftersom alla hatar mig och ska ge
mig virus. de går inte att få bort heller, måste typ ring någon datanörd!
 salongfjong!
 

bjuder på en gammal mysbild på mig & cornie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit! du måste ha gått ner minst 15-20 kg sen jag såg dig sist!! :O

2010-03-31 @ 21:15:11
Postat av: sophia

hm, kan hända din anonyma sak :)

2010-03-31 @ 21:53:28
Postat av: Sverredaniella

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-09-23 @ 10:47:26
URL: http://sverredaniella.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0