18:42

 
när jag slutade kom jimmy och hämta mig & denise så
körde han oss till gymmet - men denisefis latis drog ju efter en halvtimme!
fast när jag tränar själv pushar jag som fan märker jag.
ni kanske inte ser så jätte bra med jag svettades som ett as.
så vare så fult för dom va på gymmet och knäppte kort till deras hemsida
och jag blev med på mer en ett vill jag lova , hehe

farfar kom och hämta mig och skjutsa mig till mammie,
vi pratade jätte mkt och det låter faktiskt som att det är påväg
mot bättre tider och jag hoppas värkligen det!
jag saknar henne så jävla mkt och blir tårögd varje gång vi pratar.
hon är den bästa när hon mår bra, älskarälskar henne!

nu ska jag slänga mig in i duchen sen äta sen dör jag nog med tanken på
att jag knappt sovir något i natt.   puss♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0