14:10

en sjuk sak som kom upp i mitt huvud;
tänk på någon som du umgicks med för 2-3 årsedan,
ni umgicks inte så mycket ensam tsm utan mer i samma
krets eller igenom kompisar - de var mer
ni umgicks.
idag har du bytt umgänge och dom där personerna
pratar du knappt med nå mer som du för dagligen umgicks med. 
du kanske inte ens vet vart dom bor, du vet inte hur dom lever-
kanske inte ens om dom lever. det är ju jätte sjukt hur
undomens liv bara rullar på & man riktigt inte kollar tbx.



iaf så smsa jag farfar och fråga om han kunde köpa
blåbärssoppa(känns som att de är de ända man får i sig just nu) 
sen en kvart efter plingar de på dörren - jag hade liksom bara frågat.
han ställer jämt upp & är så go han!

så nu blir det blåbärs soppa & patrik 1,5.
sms elr ring gärna för jag är bord M;  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0