12:35

"jobbigaste dagen enligt schemat"  -
mh, åkte på möte- där bjöds de på frukost ganska chill sådär.
sen kom jag tbx till skolan & hade slutat, för malin(vår lärare)mådde inge bra.
så det va nog inte en sådan jobbig dag.

precis kommit hem och nu;;
kom farfar och räddade mig , vi hade nämligen inge kaffe hemma.
han har ture med sig(min farbrors hund)riktigt söt som ni ser: 
ska väl göra i årdning mat blir hasselbakspotatis , grillat kött & nå sås-
de bjuder vi här på slaggstensvägen i forsbacka ikväll.
måste typ läsa en bok på eng, sug neger snopp på de -  hejdå!

Kommentarer
Postat av: matilda

åååh min lilla Tore! <3

2010-04-17 @ 23:29:42
Postat av: sophia

hhihi, söt han :)

2010-04-18 @ 12:00:06
Postat av: sophia

men farfar säger ju tUre

2010-04-18 @ 12:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0