22:33

det slog mig inte förns nyss.
jag har klarat av ett helt år på gymnasiet - dock kunde jag
presterat bättre i två ämnen, men de handlar om prioteringar.
iaf så har året flygit iväg, de känns som vi börja för inte alls
längesen, och jag menar jag har precis börja kännat vissa i min
klass. dock så har de varit trevligt detta år att träffat nya människor,
ungdomar och vuxna - man har väx som person också
(från sofiedahl till thoren liksom)

(lite bilder från skolan/klassen osv.)
massa grejer vi hunnit gjort, skridskor, alla promenader till gympan,
förstört hälften av dansbands pers lektioner, stekt i solen
kubbspel, cpgympa och massa mer.





de är ba tacka och buga för detta år - two more to go (engelska♥)
imorgon är det skolavslutning - tack för det iaf.  puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina fina bp1a... :)

2010-06-09 @ 23:44:51
URL: http://jjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0