tisdag

min bästa vän har hamnat i koma, det är därför jag knappt
bloggat nu. inom en månad får vi veta om den får sin opration
och vaknar upp, eller om de var i torsdags den var vaken
för första gången, jag pratar såklart om min kamera!

dagens aktivitet; stan & wayness med trion, jävligt trevligt
vi umgicks ju varje dag typ för 2 årsedan och nu för tiden
blir det väldigt sällan tyvärr. 
sen har jag varit på mediamarket , coop & IKEA med
pappa och emma, inte så speciellt.

bjuder på lite bilder´från min bästa vän (KÄMPA, JAG BEHÖVER DIG)

emma färgar mathias hår som är svinpackad

chilli och jag är ute och går

emma & jag är cool

per och jenny är lika ful som vanligt (henriks pappa &syster)

killen som säger att han älskar mig solar sig lite

jag är sexig

angelica och jag super?

stekis på ladis

mamma cyklar och dör nästan

jag är allmänt ful

ellen och jag är lite små glad och dricker drinkisar

emma äter frulle ute på altan.

NU SKA JAG GÖRA HMBURGARE! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0