onsdag

hola senora y senoritas,
idag är det näst sista dagen och det känns godie in my heart.
idag så kommer våra nära & kära även på ett litet besök,
men dock ska dom typ bara på en föreläsning kring allt,
förra året kom pappa på den och idag kommer mammie &
min bästa vän josefine - dock tror jag inte det är så givande
för mamma eftersom hon har varit med på så mkt, menmen..

nu är jag klar att åka, elr gaddarna måste bortas först.
JAG SKA CYKLA! elr till köpis där ifrån tar jag bussen.
det blir nästan 1,5 mil fram och tbx - ganska lagom cykeltur.

fast troligen kommer jag lukta lök sen - men de får dom ta hehe.
vi ses efter dagen , pussipuss

Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Sant sant

2010-06-23 @ 12:44:15
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0