fredag

godmorgon, uppe med tuppen, så van att gå upp tidigt
efter den här veckan, det är väl lika bra det.

måste ba berätta en sak som jag tyckte va skit roligt igår,
jag badade, så satt jag och raka bena så kom mamma in
och hon skratta och ba "kan jag inte få knäppa ett kort på dig"
så trodde jag typ att de såg roligt ut när jag raka bena elr nått
men jag är så van att inte ha smink på mig så jag hade ju glömt
tvättat bort de, haha   loook;

siken pärla man är va, feta emo bruden!

men nu ska jag fixa mig till midsommar firandet,
berättar sen vad jag ska göra ;>  jag som hade tänkt att ha värsta
sommarkläderna så vart de halvmulet, tråkigt! men skitsamma.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0