23:07

som att en domare slagit döttsdom över att
en person valt att blivit dömd till dråp så känns
det att jag en gång valde att ta ut det på maten.
att jag såg en persons ögon slockna och brinna ut
bara för att jag va villig att vara en annan person.
jag ska återuppliva den människan med allt jag kan.
som att sitta i fängelse med ett hål i kroppen känns det
sen jag beslöt mig själv att ta mig ut det nu igen.
kampen börjar på måndag och fortsätter livet ut.


de kanske va värt att se ut som man gjorde från början och
slupit allt skit.
nu slänger jag mig i systers säng för film och hoppas
på att vara utvilad och vakna i stekande solljus utanför
mitt fönster. jag älskar er mamma pappa emma josefine
mathias & jag ångrar att jag inte delar säng med henrik inatt.
GODNATT

Kommentarer
Postat av: cewrro

Det spelar ingen roll hur du ser ut, det är din personlighet som gör dig så jävla härlig! Stöttar dig till 100% och om det krävs att jag trycker i dig pizza och andra onyttigheter (MUMS!) så gör jag det!

Du tog dig upp en gång och kan göra det igen Phia.

Jag älskar dig gumman! :)

2010-06-16 @ 13:22:47
Postat av: sophia

söt du är carro, men grejen är nog mer känslan efter pizzan som är jobbig :) <3

2010-06-16 @ 18:12:32
URL: http://sophiapihlajainen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Puss gumman älskar dig med!

2010-06-18 @ 14:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0