22:29

de går så bra för mig, inte pluggat ett knyst och
de är säsongs uppehåll på desprethousewifes..
jamen jaja, så jag har varit och plastikopererat mig,
ja ni vet ju att KISSIE ÄR MIN STORA IDOL ♥
så nu har jag lika stora tuttar och köpt en lika byxdress
as her - the fucking queeen, de ärvad hon(och jag) är nu!

före:
efter:
precis som kissie har jag inte med ansiktet(to hot or to uggly - i dont know)
observera att jag och kissie är lika bra på att stava och på engelska också!
men nu ska jag mysa med ******   så vi ses.   
(kan avslöja för dig kudden, tyst om det!)
puss


Kommentarer
Postat av: DIN STÖRSTAW FAN! <333333333

Kissie vs. Phia?



PHIA!!<333333333333 Älwskar dig snäella ge mig dinw msn och ditt mobil nr, jag är ditt största fan, pussw!

2010-06-08 @ 22:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0