19:26

HARD DAY!
tyvärr så kan jag inte säga så mycket om dagen eftersom
allt som sägs är "hemligt" , alltså vi har ju tystnadsplikt -
ni kan ju tänka er att vi är 4 tjejer inklusive mig och jag
känner två av dom, så är gävle.

men det har gått helt okej för mig iaf, dock när jag kom
hem rasade allt ihop. jag börja med att gå från köpis
hem, sen kom tårarna och paniken, de är svårt att förstå
men jag vet riktigt inte om detta är de bästa för mig
eftersom den här dagen har jag tänkt på mat,vikt -
min kropp hela tiden, något jag inte brukar göra..

har iaf tagit mitt pick&pack och åkt hem till mamma för
att stanna tills intensiv-veckan är slut.
nu ska jag ta ett bad, helt slut efter denna dag!

så vill jag även säga; jag älskar dig josefine-
du är en sådan underbar vän och människa!



           

Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Tycker du att det är jobbigt att skriva ut din sjukdom på bloggen?

2010-06-22 @ 14:58:59
URL: http://morgans.nu
Postat av: Josefine

Puss gummman :*

2010-06-26 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0