16:30

back home.
har varit i boulongen (ballongen som de heter-enligt mig)
de blev tårta och kubbspel med klassen, sista dagen faktiskt
jag umgicks med dom innan sommarlovet för vi är tydligen
lediga nu på sett och viss.  
men iaf så vann ju självklart mitt lag i kubb, två gånger tom.
pär min fina mentor stod för tårtan!






sen när de va slut på de roliga gick jag och de här pärlorna,
elr ja inte hanna för hon va för kissnödig - hehe.
vi gick först en sväng på stan sen även köpis -
hittade en lite ynkla ring som jag vissar sen.
självklart så hamnade jag och ellen på donken innan jag tog bussen
hem, men de satt fint som vanligt!  ska hittpå nå nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0