13:43 fredag

vädret suger, jag har 2 cigg kvar, mamma jobbar till tio,
jag har kommer få mens i dag, jag har ingen ork med något alls.
SÅ GODMORGON SVERIGE.

emma springer runt och håller på och packar som en idiot.
hon ska till idre på nåhot överspacat handbolls läger.
det hade tydligen kostat ungefär lika mycket som en utomlands
resa skulle göra för mig i sista minuten, så aaaaja.
hon blir borta nästan en vecka.   DOCK ÄR HON GRYM PÅ HANDBOLL
seriöst hon lirar med folk som är 1-2 år äldre nu, och nästa
säsong ska hon börja träna med damerna - jag blir stolt de blir ja.


kommer sakna henne, dock får jag hennes säng och tv hehe
PUSS

Kommentarer
Postat av: conne

me jag skulle köpa nåt å ha på mig med, men skiter i det nu (:

2010-06-18 @ 14:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0