12:38

"hälso-möte" jaja, jag va på kristallen.
de är typ en ätstörningsjour kan man säga.

måste försvara mig så : jag började spy efter maten
för längesen, typ när jag gick 8an tror jag de börja.
sedan fick jag diagnos på anorexia nevosa.
sedan kämpade jag mig ut i det där men sen jag flytta
hem till pappa igen och allt ba blev piss off har jag slarvat
som fan med maten igen, så jag lär liksom ta tag i det.
så nästa vecka ska jag på intensiv vecka på kristallen
precis som förra året. sitta och äta mat med pinnsmala b-rudar.
roligt va , inte precis men nu är det som det är.
bryr mig inte om vad folk tycker om ätstörnigar heller,
för jag tycker de är stört och allt sådant men jag har liksom
ba fasnat i en ondcirkel där maten är min svaga länk.
precis som en alkis tar till med alkohol, ett emo sitter
och skär sig osv..     så länge det blir bra.
jag menar alla b-rudar håller på och trixar med mat och
träning, säger att dom tkr dom är feta osv. meningslöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0