10:33

somliga fattar ju cero nada ..

tessan(pappas b-rud) : "jäkla orättvist sätt du har alla fall.
tycker ja försökt men har du den där inställningen mot mig
går d inte. din pappa blir oxå lessen. han vill också vara
lycklig någon gång."


så jag svarade: "så det är mitt fel att min pappa inte är lycklig?"
svaret tillbaka blev;
"nja d blir ju så klart en jobbig situation mellan han å mig när du ogillar
mig. DÅblir han olycklig. Så du får tolka d som du vill.
barasäger som d är"

hon kan alltså inte säga ärligt till mig att hon tycketr jag förstör.
hon ska få mig att känna skuld över att min pappa skulle
vara "olycklig", att allt är mitt fel som vanligt.
man blir jävligt less - då fuckit all - jag vill inte va kvar här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0