14:26

man kan inte klaga på andra när man själv inte gjort en
bättre insatts, efter den här tripen till umeå uppskattar jag
min farfar mkt mera. morfar tror att han typ kan köpa
tills sig sina barnbarn, men i know the story before i was born.
helt ärligt så försämrades relationen mellan min morfar och
mig efter vi var där, men jag tänker fan inte vara någon annan,
en snäll liten flicka som dom tror man är, utan jag är mig själv
och jag stod för mina åsikter och sa precis vad jag tyckte.
500 fattigare än emma blev jag för att jag va mig själv,
skiter man väl i, orka fjäska till sig massa skit som inte är värkligt.

del två - umeå - utedag, shopping, el resurate, sommartoppen


aldrig flott & gott;; joja






american star;;

8step to profection?;

trevliga umeågräbbar;;


depoties, stavas nog inte så men men men ...


nu ska jag till köpis med pappa & emma, fast jag vene om jag orkar?
vi ska handla, och typ ikea. mitt rum är iaf typ klart, asså möblerna ska
typ ba in , STORTPLUS TILL PAPPI. får se en bild sen hur de blev..
fixa till sig eller ba lägga sig och flotta, vi får la se. mysigt väder i gävle!
puss

Kommentarer
Postat av: sis

deportees tror ja ;)

2010-07-27 @ 19:48:05
Postat av: stavningspolisen

8 steps to perfection *****

2010-07-27 @ 19:50:30
Postat av: stavningspolisen

tror det var all star elr nå ;)

2010-07-27 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0