torsdag

godmorgon alla snygga, fula, söta, konstiga, roliga,
trötta, elaka, mysiga, fina människor!(alla andra godmorgon på er också)

idag tog jag mig en sovmorgon eftersom de skulle bli dåligtväder.
jag har inte sovit över 6 timmar någon natt sen sommarlovet
började nästan, så jag trodde jag skulle vakna pigg som en lärka
men ist är jag tröttare än aldrig förr - lite sömn att ta igen kanske?
så än så länge finns de inga planer på dagen ingen ork att ens
lista ut vad dagen tar mig.

så vi gör såhär;

fråga vad ni vill, om vad ni vill och jag svarar ärligt!  skjut

Kommentarer
Postat av: sara

hur länge har du och din pojkvän varit tsm, och hur träffades ni?

2010-07-01 @ 13:03:59
Postat av: Anonym

1.vad är kristallen

2.vad säger dina föreldrar om att du röker, du gör det på varanan bild

3.varför är du så öppen med dina familjeproblem

4.vad skulle du göra om du blev gravid

2010-07-01 @ 13:41:20
Postat av: En bögs liv

NÄMÄN HÄRMARNNNN ;)



Vad anser du om homosexualitet?

Är du kissnödig?

Hur länge har du rökt?

Att bli lesbisk eller bög?

2010-07-01 @ 14:04:17
URL: http://morgans.nu
Postat av: ellen

1. om du fick välja en sak du saknade med våran klass vad skulle det vara? (hoppas på ett bra svar..)

2. skulle du kunna ha ett förhållande med bruden på donken?

3. när ska vi leka

4. vilken är din favorit film?

5. favorit maträtt?

6. favorit godis?

7. favorit cigg?

8. favorit alkoholdryck?



fan va dryg jag e (;

2010-07-01 @ 15:23:09
Postat av: lilianle.

vilka bloggar brukar du läsa ?

varför börja du blogga ?

hur många unika besökare har du ungefär per dag ? :)

2010-07-01 @ 16:39:13
URL: http://lilianles.blogg.se/
Postat av: beundrare

Hur många har du haft sex med?

2010-07-01 @ 20:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0