SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

eftersom vissa frågor av ungefär samma svar hoppa jag
över dom och sisådär.

bloggar jag läser; vänners och dom mest kändaste.

Hur många unika besökare jag har per dag; sen sommarlovet börja har det blivit mellan
50-80 per dag. Innan var det kring 100.

Något jag saknar ur klassen; mina & ellens rökstunder, och när vi drygar med dansbands per.

Om jag skulle kunna ha ett förhållande med bruden på donken;
om jag va singel och hon var villig , MER EN GÄRNA hehe

När jag och ellen ska leka; i helgen eller nästa vecka

Favortit godis, cigg, alkoholdryck; choklad, röda LM, öl- glassflaskaCarlsberg

Hur länge har du och din pojkvän varit tsm; vi träffades i början av februari,
sen så har det rullat på sen dess. Dock var jag inte ute efter ett förhållande
när vi träffades så det var ingen som viste om att jag hade träffat honom nästan,
men om jag blir kär så är det väl så.

Hur vi träffades: vi träffades på ågrens inflyttningsfest, sen sov jag där
 OBESERVERA att vi inte låg med varandra utan låg och prata om sjuka
saker hela natten i remember. Sen ringde han mig dagen efter och så fortsatte vi att träffas.

Vad mina föreldrar säger om att jag röker och hur länge jag gjort det; jag börja fest röka,
de va väl i 7 kanske början av 8. Sen blev de lite oftare och sen när jag blev lite äcklig av
mig att ta en cigg dagligen sa pappa ajabaja och mamma hade inte mycket att säga till om
eftersom hon är storblosare själv. Nu säger dom väl inte något om de mera.

Vad jag skulle göra om jag blev gravid; nu så skulle jag göra abort, jag vill kunna ge mitt
barn en bra och fin uppväxt och kunna skäma bort den med tid, pengar och mycket
kärlek och de skulle jag inte kunna nu.

Om jag är kissnödig nu; nej, eftersom jag tömde blåsan för ca. 10 min sen.

Att bli lesbisk eller bög; jag tror alla människor är bisexuella, sen att man föredrar
 snopp eller pulla de får man ju avgöra själv. SPELAR DE NÅGON ROLL VAD MAN
 HAR DÄR NERE ELLER, de är väl personen som är den man tycker om.

 


Kommentarer
Postat av: En bögs liv - FRÅGESTUND

Hej igen! Nu ligger svaren uppe på bloggen ;) KRAM

2010-07-01 @ 20:20:09
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0