söndag

men hallå, idag är det söndag och jag har precis
kommit hem från lite fika hos mamma som va hemma.
blev kaffe & bullar med mysigt sällskap.

nu sitter jag på altanen och väntar på att silvermans
film ska ta slut, sen ska jag dit och lämna en laddare
och hämta gratängsformen som lasangen låg i ;>
 
de är ganska fint väder nu men de blir inge bad & sånt för
min del idag, har fan badat varje dag så har blivit lite små less
på de konstigt nog, hur hääärligt det än är.

dock så ska jag iväg med fader senare och handla,
kolla på tapeter och även lämna in min kamera igen.
jaaa, den funkade ju i 2 dagar iaf, bra där mediamarket.
less blir man , ska kila nu - puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0