måndag

dagen har sett ut följande;
åkte till valbobadet med cornelia & låg och stekte,
sen när hon åkte väntade jag med tessan och några,
gick med jonny hem tog bussen till köpis osv.
sen gick jag till line där hon och matilda var.
så gled vi runt lite med hennes mamma, tempa -
stackbo- sen ladis en sväng.

sen va vi förbi silverman för jag skulle ha gosaker,
sen nu har jag lagat lasange till han & freddan som
jag line matilda ska gå över med och senare vidare
för nattbad på ladis med lite folk.
fullspäckad dag - precis som ett sommarlov ska vara!
love my life for the moment (engelskasophia)



bjuder på bilder på malin för hon är så sexy ,

NU SKA VI GÅ, brudarna sover här i natt och imorgon blir
de ladis - sandviken ungdomsmottagningen med älskling
SEN BLIR DET KLASSFEST FÖR OLDSCHOOL KLASSEN 9F
grymt -   cioaa!


Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaalin

sexy, nr till dendär bruden?

2010-07-06 @ 23:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0