måndag

godmorgon, bra att man börjar veckan med att
försova sig, inte så inte sophia.
men inte heller så mkt min stil att somna strax före 5.
blir så när man ligger och tänker på massa skit och
inte vet vad man ska göra åt dom där skit grejerna.

men nu är jag iaf på g, allt är kirrat & klart.
åker om en halvtimme och möter upp my best friend &
henne boyfriend, josefine och nicklas alltså - de blir brämmen
för hela slanten, hela långa dagen - skönt faktiskt.

sen får vi se vad de blir efter de, kanske att jag & dannieboy
åker till lines jobb och tar en fika där på caféet, hmm
därför får daniel stå för en bild även att han börja läst min blogg ;)

såså, nu kilar jag - puss


Kommentarer
Postat av: Dannebooooooooii"

Haha nice!

2010-07-19 @ 13:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0