20:03

godkväll sverige, den här dagen gick snabbt förbi.
jag har ju redan berättat dagensplaner, men;
idag så har jag iaf också varit och kollat på tapeter,
den här blir de till fondvägg och vitt resten, tycks?

jag tror iaf att det blir bra, kanske att man kan flytta in
till nästa vecka, de skulle vara skönt. kan man springa hur man vill
också ytan att man ska störa någon jävel ;> gillas.

har precis kommit ut ur duschen, nu nalkas det grillat och
några tvättar så allt är rent tills imorgon - kläder asså, ciao!
btw: så jävla depp, orkar inte ens prata om de nu,
så därför blir jag bara hemma ikväll. jag sov ingeting i natt
heller så, jag är ett jävla emo just nu..

Kommentarer
Postat av: Linnie

Jag har precis den där tapeten som fondvägg & vitt resten i mitt rum. :} Haha

2010-07-23 @ 23:34:29
URL: http://linnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0