16:36

"118100 tycker att Sophia absolut ska förverkliga sina drömmar
när hon blir stor. Det är oväsentligt om hon blir raketforskare,
lejontämjare eller butikspersonal på ICA kvantum i Gällivare,
så länge hon är lycklig. 118100 spår dock en lysande framtid för
Sophia så länge hon är positiv och visar framåtanda. "
lejontämjare, ICA kvantum? va är de här för skit..

iaf så har varit upp till moder Maria - min mamma alltså.
tagit ett bad, varit till konsum och köpt päronsoda, muma!
nu är jag hemma igen, jag är hungrig ; jag ska äta! PUSS

får se om de blir tagga om med den här b-ruden sen,
eller om de blir flotta med syster och ba vara död.   btw;M förlåt henrik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0