16:10

 per DL: 

Alkohol Kalorier
Starköl 5,6 % 47 kcal
Vitt, torrt vin 12 % 67 kcal
Rött vin 12 % 72 kcal
Whisky 40 % 222 kcal
Källa: Systembolaget AB.

en "ute-kväll" ; 6 st 50cl stark öl = 3 L
alltså 30 DL , de blir:  300x47= 1410
ofta jag kan ha räknat rätt? men i såntfall..
HAHA, man ska ha i sig kring 2000 kcal per dag?
så för alla människor som försöker gå ner i vikt borde ju skippa öl helt klart!
jag har ba festat 1 gång på 2 veckor, inte undra på att jag gått ner i vikt då..
jaja, intressant - elr jag tyckte det var, alkohol är typ renn fett/kolhyderater?

men nu är jag klar för ikea, har mina nya armband och basebolljackan på mig;; >


a, självklart ska jag dra på mig ett par shorts elr något också, hehe.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0