09:35

måste först säga; bioN var grym, jake är så snygg så man blir
blöt i trosan ju - nu vill jag att en till filmjävel kommer!

dom 3 senaste nätterna har jag sovit hos henrik, ytterst mysigt.
igår låg vi ute i solen och drog i oss öl hela långa dagen,
vi va även ner till grisen där kääärran  och dom kom med båt,
jag vill ha en båt btw, ge mig en så blir jag glad? sen kom axel ochsåvidare..
dit jag vill komma är att jag haft de bra, hehe.

har precis kommit hem, klockan är bara halv10 men jag kunde
inte sova och så mår jag inte så bra så därför tog jag mitt pick&pack-
och stack - nu ska jag trycka i mig något så SALONG!

del fem? ume-å - minigolf









& självklart vann ju jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0