00:28

sista kvällen har jag tillbringat i gävle, asså "sistakvällen"
låter som att jag ska bort i ett år fast att de bara är 5 dagar.
men eftersom sitvationen är lite flummig så känns de lite
fel att åka, men ändå inte eftersom jag vet, jag vet hur det bli.
det är ändå inte upp till mig nu mera.

iaf så var jag & mina caroline på mingel ett tag,
senare traskade vi upp till hennes nya lägenhet där mitt på stan.
(jag vill också på centalt - blir så avis!) iaf så kom daniel &
sabina sen och umgicks osvosv, blabla.  nu kanske man
ska packa de sista eftersom kl snart är halv1.
så puss på ärrr.


ser ni likheten föresten?   conne & en gädda, en död sådan



Kommentarer
Postat av: guess who? its NOT nalle puh

jätte lika :)

2010-07-22 @ 12:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0