torsdag

men gud, ska du läsa sophian pihlajainens blogg nu va?
godmogon iaf va.
mina ögon slår igen typ varje sekund men endå sitter jag helt själv längst fram i klassrummet,
eftersom vi ska ha so - ocvh jag har ju typ fjäska sönder för stefan,
fick mvg på första (densenaste) inlämningen och sen fick vi ett eget
arbete, och jag va ungefär sen ända som hade lämnat in den i tid satt
jag är ju en riktig rövslickare på min samhällskunskaps lärare.
men jag tycker ju om Samhällskunskap, det som är det värsta typ..
ahaja, nu är jag ensam hemma tills på söndag, eftersom mamma ska vara så keeer
och typ bo hos örjan - men det är ba skönt de !
jag vet ju att jag ändå inte kommer bli ensam, för jag vet nämligen
en som vill komma på besök ;)   mr mcdreaeeemy, men de sa ju er iget dok med.
Nu börjar vi så ladda penna & papper och konsentrer nudå .
hoers deo - puzz ettfyra ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0