torsdag

godmorgon, per alltså min mentor bjuder på kaffe den här morgonen,
höhö han är bra go han ska ni veta.
idag blir skola sen ska jag troligen till sandviken,
hoppas madde kan följa med mig för jag vet inte ens vart det ligger dit jag ska.
annars ska mamma följa med mig, men jag måste ringa hon
jag ska köpa det av i dag med och fråga om det är okej, HOPPAS!

igår beställde jag även tid hos frisören, fastd et är om typ 2 veckor.
ska helt seriöst klippa skit kort för mitt hår är så jävla risigt.

nu vill jag bara ha helg, men jag ska ändå till skolan imorgon och fixa
mitt matteprov. jag hatar matte för jag suger neger på det.
nu blire samhällskunskap , ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0