söndag

helgen har varit bra även fast jag varit lite småsjuk.
i fredags va jag ute & köka med jossan och frida, och vi hade nog dom
konstigaste diskutionerna, allt från solsystemet, euro till allt de vanliga, haha.
igår va jag och kolla emmas handbnolls match och dam hon va grym igår!
hon gjorde 5 av 15 mål för hennes lag plus att hon är så het i sina
korta handbollsshorts , höhö.
sen på kvällen va jag på fest hon rikart nipoolen eller vad fan han hete.'
frida fick nog lite mkt i sig så hon gick vid 12 så jag va kvar
ensam med de va lika roligt för det.

idag är jag lite småbakis, trött och försyld så de blir ba slappa till 100 procent.
känner att jag inte vill att dagen ska ta slut för jag orkar inte skola i morgon,
även fast vi har sov morgon till 12, fast imorgon ska jag köpa nya skor! weej.
amen nu ska jag nog göra något att äta och sl¨å på en film.  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0