MEN HOOOOOOOOST

jag hostar som ett gnu ..
har tagit hostmedicin nyss, typ skit stark med morfien i , inte kanske skit bra
men jag kommer aldrig kunna sova med denna hostan.
så jag skiter i att jag skulle fjäska på min mattelärare i morgon
och tar ledig som alla andrA.
ska iaf träffa mamma eftersom hon aldrig är hemma
så ska vi handla mat till mig och sen ska jag va med jossan.
vi fundera på att gå ut och ta en såndär sen fika eller så
ska vin slappa och käka hemma hos mig det vissar sig.
har inte bokat in något på lördag precis, men har ju några altenmativ.
min bannan bjöd mig på fest på lördag, kanske ska gå dit, får se får se!
nu ska jag hosta vidare och kolla vad de blir på tv i kväll  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0